runner st 200 iridyum buji

Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
2
Merhaba
Motorum kalkışta 1-2 sn kadar boğulur gibi oluyor, çeyrek gaz ile tam gaz arasında bir performans farkı yok diyebilirim.
bunun bujinin ateşlemesinin kötü olduğu için olduğunu söylediler.

internette NGK iridyum buji ile değişmiş insanlar gördüm.
bununla değiştirdiğimde bu fark azalır mı?
önceki 125 cc'lik enjeksiyonlu motorumun bile ilk 2 sn performansı daha iyiydi diyebilirim.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
İridium ile norma bujinin farkı ömrüdür, ateşlemedeki performans farkı anlayamayacağın kadar küçük.

Karburatör ayarlarını abartmışsın bence sen. Sanayilerde egzosta takılan benzin ve hava ayarını yaparken yardımcı olacak bir alet var. Onu bulup benzin mi fazla, daha ne kadar sıkıştırabilirsin bi bak bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst