Ç çerkezx Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 1 Ağu 2008 Mesajlar 12 12 Ağu 2008 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. arkadaşlar sonunda bi motosiklet aldım fakat ruhsatı üstüme almam gerekiyor neler gerekiyor vede ne kadar tutuyor bilgisi olan var mı ?
arkadaşlar sonunda bi motosiklet aldım fakat ruhsatı üstüme almam gerekiyor neler gerekiyor vede ne kadar tutuyor bilgisi olan var mı ?
HeadbaNgeR Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 28 Ara 2007 Mesajlar 1,335 12 Ağu 2008 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/46778-noter-satisi-yapacaklara-duyuru.html