Rs200 enjeksiyonlu bir motor. Gaz vermeyince stop etmesi normal değil. Kronik olarak rölanti dalgalanması var bajaj modellerde ama kolay kolay stop etmez. Oksijen sensörü arızalı olabilir, TPS sensörü arızalı olabilir. Üst kapakta problem olabilir. Bana kalırsa TPS yani gaz kelebeği konum sensörü arızalı tamirciye kadar sürün hiçbir şey olmaz ama o şekilde uzun zaman kullanmazdım ben olsaydım. Zengin karışım gönderebilir, fakir karışım gönderebilir ve daha bir sürü şey. Geçmiş olsun.