- Katılım
- 23 Şub 2022
- Mesajlar
- 79
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar,
Mart sonunda fuarda ödemesini yaptığım aracım geçen hafta teslim edildi arkadaşlar. Sevkiyatta gecikmeler vesaire olduğu için süreç biraz uzadı ama bence beklediğimize değdi. Evet süreç hakkında firma tarafından fazla bir bilgilendirme yapılmadı ama başka markalarda 8 ay bekleyen arkadaşlar olduğunu öğrenince bizim ülkemiz için bu durumun normal olduğu kanısına vardım.
Öncelikle motorla 400km kadar yaptım 500'de rodaj bakımı var. Kitapçıkta ilk 500km 4000rpm in geçilmemesi tavsiye edildiği için üst devirlere çıkamadım. 40.2 beygiri 8000rpm'de 40NM'yide 5500rpm'de verdiğini düşününce henüz bu limitleri deneyimleyemedim.
Motor işçilik olarak gerçekten iyi duruyor. Birleşim yerlerinde kablolarda falan bir problem göremedim. Sele altı da gayet iyi toplanmış derli toplu halde.
Titreşim açıkçası beni rahatsız etmedi fakat yok demek yalan olur. Sağ elcikde biraz titreşim hissediyorsunuz.
Oturuş pozisyonuna gelecek olursak ben 1.82 boyundayım, ayaklarım yere basıyor fakat gidon biraz uzak size. Belki ilerde bir gidon yükseltme düşünebilirim. Ayrıca selenin altındaki demirlerle sele yüksekliği değiştirilebiliyor bu iyi bir şey.
Motorun en sevdiğim özelliklerinden biri kesinlikle kadranı. Müthiş bir kadranı var, içinde olmayan bilgi yok. Bunun yanı sıra uygulama aracılığıyla google mapsin yansıtılabilmesi gerçekten muazzam olmuş. Şimdilik şöyle bir durum var telefondan yansıtma yaptığınız zaman telefonun ekranının hep açık kalması gerekiyor. Tuş kilidi yaptığınızda yansıtma sonlanıyor. Fakat gidondaki type-c'den telefonu şarja takıp depo üstü çantaya atıyorum böylelikle telefon hem açık kalmış oluyor hem de şarj sorunu olmuyor. Kadranda gece gündüz modu, akü voltajı, motor sıcaklığı, anlık yakıt, range, trip 1-2, vites göstergesi, devir, hava sıcaklığı, saat vb. her şey var anlayacağınız.
Ayrıca motorda 2 sürüş modu var eco ve performans. İkisinde de arka abs kapatılabiliyor. Eco modu henüz denemedim onu rodajdan sonra deneyeceğim.
Şimdilik ne olmamış neyi beğenmedin derseniz, her ne kadar karakteristik bir görüntü sunsa da far kumandasını beğenmedim. Ateşleme kumandasında sorun yok o gayet güzel fakat far kumandasında selektör atmak gerçekten biraz zor oluyor. Onun dışında farın aydınlatmasında vesaire bir sorun yok stop şeklinde yanan sinyaller de gece çok güzel görünüyor.
Çanta Hasanpaşa'da mağazası olan Adventurer marka arkadaşlar bu arada.
Şimdilik deneyimlerim bunlar arkadaşlar konuyu güncel tutmaya çalışırım. Bir kaç fotoğrafla sözümü bitireyim.

Mart sonunda fuarda ödemesini yaptığım aracım geçen hafta teslim edildi arkadaşlar. Sevkiyatta gecikmeler vesaire olduğu için süreç biraz uzadı ama bence beklediğimize değdi. Evet süreç hakkında firma tarafından fazla bir bilgilendirme yapılmadı ama başka markalarda 8 ay bekleyen arkadaşlar olduğunu öğrenince bizim ülkemiz için bu durumun normal olduğu kanısına vardım.
Öncelikle motorla 400km kadar yaptım 500'de rodaj bakımı var. Kitapçıkta ilk 500km 4000rpm in geçilmemesi tavsiye edildiği için üst devirlere çıkamadım. 40.2 beygiri 8000rpm'de 40NM'yide 5500rpm'de verdiğini düşününce henüz bu limitleri deneyimleyemedim.
Motor işçilik olarak gerçekten iyi duruyor. Birleşim yerlerinde kablolarda falan bir problem göremedim. Sele altı da gayet iyi toplanmış derli toplu halde.
Titreşim açıkçası beni rahatsız etmedi fakat yok demek yalan olur. Sağ elcikde biraz titreşim hissediyorsunuz.
Oturuş pozisyonuna gelecek olursak ben 1.82 boyundayım, ayaklarım yere basıyor fakat gidon biraz uzak size. Belki ilerde bir gidon yükseltme düşünebilirim. Ayrıca selenin altındaki demirlerle sele yüksekliği değiştirilebiliyor bu iyi bir şey.
Motorun en sevdiğim özelliklerinden biri kesinlikle kadranı. Müthiş bir kadranı var, içinde olmayan bilgi yok. Bunun yanı sıra uygulama aracılığıyla google mapsin yansıtılabilmesi gerçekten muazzam olmuş. Şimdilik şöyle bir durum var telefondan yansıtma yaptığınız zaman telefonun ekranının hep açık kalması gerekiyor. Tuş kilidi yaptığınızda yansıtma sonlanıyor. Fakat gidondaki type-c'den telefonu şarja takıp depo üstü çantaya atıyorum böylelikle telefon hem açık kalmış oluyor hem de şarj sorunu olmuyor. Kadranda gece gündüz modu, akü voltajı, motor sıcaklığı, anlık yakıt, range, trip 1-2, vites göstergesi, devir, hava sıcaklığı, saat vb. her şey var anlayacağınız.
Ayrıca motorda 2 sürüş modu var eco ve performans. İkisinde de arka abs kapatılabiliyor. Eco modu henüz denemedim onu rodajdan sonra deneyeceğim.
Şimdilik ne olmamış neyi beğenmedin derseniz, her ne kadar karakteristik bir görüntü sunsa da far kumandasını beğenmedim. Ateşleme kumandasında sorun yok o gayet güzel fakat far kumandasında selektör atmak gerçekten biraz zor oluyor. Onun dışında farın aydınlatmasında vesaire bir sorun yok stop şeklinde yanan sinyaller de gece çok güzel görünüyor.
Çanta Hasanpaşa'da mağazası olan Adventurer marka arkadaşlar bu arada.
Şimdilik deneyimlerim bunlar arkadaşlar konuyu güncel tutmaya çalışırım. Bir kaç fotoğrafla sözümü bitireyim.






Son düzenleme: