Rossi, Ford Fiesta RS WRC ile Piste Çıktı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
9 Kere Dünya Şampiyonu Olmuş MotoGP Pilotu Valentino Rossi, Monza Ralli Gösterisi kapsamında 4 tekerlek ile piste çıktı.

Daha evvel 3 kere kazandığı yarışta Ford Fiesta RS WRC kullanan Rossi, bu yıl Citroen Dünya Ralli Şampiyonası yıldızlarından Dani Sordo ‘nun ardından 2. oldu.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=pwD1EUxABLY

Kaynak: Motoaktuel.com
 

Ekli dosyalar

  • rossi-ralli-pist.jpg
    rossi-ralli-pist.jpg
    34.1 KB · Görüntüleme: 8,838

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst