Rossi Ducati GP12'yi Mugello'da test etti

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Valentino Rossi, Çarşamba günü Mugello pistinde Ducati'nin 2012 motosikleti ile testlere çıktı.
Güneşli bir havada Salı günü başlayan testlerde Nicky Hayden, Ducati'nin 2012 motosikleti ile dün 83 tur tamamlamıştı.

Test motosikletçisi Franco Battaini de hem 2011, hem de 2012 motosikletleri ile piste çıkmıştı.

Çarşamba günü GP12'yi ilk kez test etme şansını bulan Rossi, 'Bu olumlu bir testti. Bazı şeyleri denedik. Genel olarak iyi hissediyor. Motordan zaten memnundum, şimdi motosikletin geri kalanında da ilerlemeler yapıyoruz.' yorumunu yaptı.

'Doğal olarak tam olarak performansımızı görmemiz için diğer takımların da 2012 motosikletlerini test etmeleri lazım. Ama şu anda memnun kaldığımı söyleyebilirim. Mugello'da piste çıkmak her zaman keyiflidir. Ayrıca hava şartları da kusursuzdu. 80 tur boyunca oldukça keyif aldım.'

'Piste yeni eklenen ana tribün çok hoş. Umarım yarışta seyircilerle dolup taşar.'

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • valentino-rossi-ducati-gp12-tests.jpg
    valentino-rossi-ducati-gp12-tests.jpg
    26.3 KB · Görüntüleme: 10,613
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Testlerin bir bitemedi be Doctor. Desene ''Bu sene şampiyon olamayacağım'' diye. Suçu hemen motosiklete atıyor. :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Takip ediyorum gp yi, adamın motoru bariz yavaş.. Bu şekilde podyum görmesi bile mucize..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ROSSİNİN TESTER'I ÇIKMIŞ :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------

Takip ediyorum gp yi, adamın motoru bariz yavaş.. Bu şekilde podyum görmesi bile mucize..

HOŞGELMİŞSİN PAŞAM, BİTTİ Mİ ASKERLİK ????????? :wiinkk::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
önceden ducatiler hondaya düzlükte aman vermezdi şimdi durum tam tersi honda uzayıp gidiyo

ama rossi ducatisiyle kan bagını kurdu ,pekiştirsin yine esicek
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Oh canima deysin beter olsun, oldum olasi sevmedim cirkef cuceyi:cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
9 kez GP şampiyonu olmuş birisinin bulunduğu durum itibari ile ağzından çıkan sözler herkese örnek olacak nitelikte bence. Podyum bile göremeden sezonu bitirse "motordan memnunum, geliştiriyoruz, daha iyi olacaz..." felan diyebiliyor. Başkaları olsa yok sakatım yok motor kötü, takım ile uyuşamıyoruz diye kendini kurtarmaya çalışırdı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst