Rossi 2012′de Beklentileri Düşük Tutuyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Valentino Rossi, 2012′de Ducati’nin şampiyonluk mücadelesi yapamayacağını ama bu sefer ön gruba daha yakın olacaklarını düşünüyor.

Ne Rossi’nin ne de takım arkadaşı Nicky Hayden’ın galibiyet alabildiği zor geçen 2011 sezonunun ardından Ducati, yeni motosikleti GP12′nin ileri yönde iyi bir adım olmasını umuyor.

Bu motosikletle gelişim sağlanacağını yönünde büyük umutlar olsa da Rossi, bu gelişimin 2012′de kazanmalarını sağlayacak kadar olacağından şüpheli.
Wrooom etkinliğinde konuşan Rossi: “Şampiyona zor. Çünkü 2011′deki fark oldukça büyüktü.”

“Hedefimiz, sorunları adım-adım çözmek ve Yamaha ile Honda’ya yaklaşmaya çalışmak. Ondan sonra bütün ayrıntıları halletmek ve zafer için rekabetçi olmak.”

İtalyan sürücü 2012 için beklentileri yüksek tutmuyor.

Rossi: “Daha başlangıçta, şampiyonluk için mücadele edemeyeceğimizi söylemek istemiyorum ama gerçekçi olmamız gerek.”
“Sonuçta kapanacak 1,5 saniye var ve hedefimiz, diğerlerine yaklaşıp onlara karşı yarışabilmek, onlarla mücadele etmek. Hedef bu”

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • 407733_322019807820928_111398552216389_1015670_2119738909_n.jpg
    407733_322019807820928_111398552216389_1015670_2119738909_n.jpg
    36.8 KB · Görüntüleme: 1,428

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst