rolanti sorunu

Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
96
selam arkadaşlar.. motorum mondial 151 rs.. 3 gündür motor rolantide çalışırken stop ediyor.sıcaklardan rolantinin düştüğünü düşünerek biraz yükselttim öyle denicem. rolantide,devir saatinin kaç göstermesi lazım? yani normali kaçtır? benim şuan 900 gibi birşey.. ve bunu yükseltmem yakıtı ne kadar etkiler? saygılar
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
14
900 düşük bi rölanti devri.Mondiali bilmiyom ama bizim ybr de 1200 ile 1500 arası.yakışı bu kadar az bi değişiklik farkedilecek kadar etkilemez
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valla ben kitapcıga baktım 1500 devir diyor 1500 altına düşünce benimkide stop ediyor
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yokmu başka yazan?.....En son 1400 dediler......:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
1000 le 1300 arası normaldir.sen motor sıcakken gazı bırak motorunu dinle sönmeyecek kadar oldumu tamamdır.yüksek olması gereksiz ısınmaya sebep olur,hararet yaptırır.:)
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
96
cevap yazan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum:) ilk çalıştırdığımda devir saatim 1500 civarı gösteriyor,sonra 1100 e filan iniyor sanırım normal demi? peki bundan önce sorun yoktu 2 3 gündür cıktı bu sorun,motorlarda rolanti kendiliğinden düşermi? ben hiçbirşeyini kurcalamadım çünkü birden kendiliğinden düşmüş bundan önce sorun yoktu :) saygılar
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
cevap yazan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum:) ilk çalıştırdığımda devir saatim 1500 civarı gösteriyor,sonra 1100 e filan iniyor sanırım normal demi? peki bundan önce sorun yoktu 2 3 gündür cıktı bu sorun,motorlarda rolanti kendiliğinden düşermi? ben hiçbirşeyini kurcalamadım çünkü birden kendiliğinden düşmüş bundan önce sorun yoktu :) saygılar
rolantinin kendilğinden düşmesi normaldir.1200-1300 devir gibi bişey ayarla.
rolanti düştükçe hep aynı devire getir ayarı.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
rölanti kendi kendine düşmez,sadece motor ısındıkca düşer.sen sönmeyecek duruma getir yeter
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
96
hayır bundan önce rolanti sorunum yoktu şimdi yeni yeni başladı rolanti ayarı kendiliğinden bozulması normalmi onu sormuştum.. sıcaklardan sanırım :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst