rolanti düşmesi

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motor normal şekilde rolantide çalışıyor biraz yol gidiyorum 1 km kadar durduğum zaman rolanti normal şekilde durmuyor ve normal seviyesinden düşüyor stop ediyor tekrar çalıştırıyorum gaz vermeden almıyor ve biraz zorlanıyor aragaz yaparak 5 10 sn çalıştırıyorum tekrar normale dönüyor ve rolantidede bu olay biraz var biraz düşüyor ve tekrar yükseliyor bu şekilde stop etmeden çalışıyor ama kimi zaman aşırı derecede düşüyor bunun sebebi nedir???
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jikle bozulmuş olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi bunu ısndıktan sonra yapmadığını varsayarak söyledim. Sürekli oluyorsa manifoldda çatlak/delik olabilir.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
S.ALEYKÜM.rolenti sorunu subaplardan kaynaklanıyor muhtemel.sıkı subap kışın fazla esnemediğinden yuvasına tam ouruyordur am yazın ışınıan subap genişler ve tam yerine oturmaz bu rolenti ,hız,çekiş vs etkiler.subap'ı biraz gevşetirsen ısınan havalarda motor rahatlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst