- Katılım
- 24 May 2017
- Mesajlar
- 142
- Konu Yazar
- #1
Selamlar, ben RKS TİTANİC 150-S Motosikletimi 0 olarak aldım ve şuan 700 km de rodajını pek düzgün yapamadım toplasan 500km rodajını duzgun yapmışımdır Top speed falan denedım fabrıka yağıyla gençlik hali yerınde duramıyor insan motosikletin üstündeyken hep bir aksiyon peşinde
Bu motosiklet bana ne gibi sıkıntılar çıkarır iyi yapsaydım neler değişik olurdu ?
Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Bu motosiklet bana ne gibi sıkıntılar çıkarır iyi yapsaydım neler değişik olurdu ?
Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.