T tezcan23 Katılım 10 Ocak 2011 Mesajlar 238 14 Ocak 2011 Konu Yazar #1 rodajdaki motoru nasıl kullanmalıyım ne zaman yavaş ne zaman hızlı gitmeliyim motor 125 scooter 180 km de
rodajdaki motoru nasıl kullanmalıyım ne zaman yavaş ne zaman hızlı gitmeliyim motor 125 scooter 180 km de
karaislam Katılım 15 Eki 2010 Mesajlar 267 14 Ocak 2011 #2 yavaş git motoru yorma yeter.vitesli değilki senin motor.fazla takma rodajı.50-60 km geçme.
T tezcan23 Katılım 10 Ocak 2011 Mesajlar 238 14 Ocak 2011 Konu Yazar #3 karaislam' Alıntı: yavaş git motoru yorma yeter.vitesli değilki senin motor.fazla takma rodajı.50-60 km geçme. Genişletmek için tıkla ... peki motor nezaman tam kıvamına gelir kalkışlarda bile genelde yavaş kalkmaya çalışıyorum
karaislam' Alıntı: yavaş git motoru yorma yeter.vitesli değilki senin motor.fazla takma rodajı.50-60 km geçme. Genişletmek için tıkla ... peki motor nezaman tam kıvamına gelir kalkışlarda bile genelde yavaş kalkmaya çalışıyorum
A ahmet77 Katılım 25 Ara 2010 Mesajlar 33 14 Ocak 2011 #5 Alper41' Alıntı: 1000-1200 km civarı rodaj tamamlanır . Genişletmek için tıkla ... tamam sağolasın kardeş
Alper41' Alıntı: 1000-1200 km civarı rodaj tamamlanır . Genişletmek için tıkla ... tamam sağolasın kardeş
MkD Katılım 22 Eki 2009 Mesajlar 767 14 Ocak 2011 #6 tezcan sormuş ahmet teşekkür etmiş :mrgreen: http://www.motosiklet.net/forum/cok...adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html
tezcan sormuş ahmet teşekkür etmiş :mrgreen: http://www.motosiklet.net/forum/cok...adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html