(Rock Gecesi ) motorsuz tabana kuvvet bulusması

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
dedıkkı alkol olu cok ıcerız ıcıp ıcıp bınersek tehlıke yaratırız :) bunun ıcın Rock Gecesi ne motorsuz gıtmek ısteyen arkadaslar la toplanmak ıstıyoruz.
YER= BEŞİKTAŞ İSKELESİ
SAAT =8,10
TARIH = YARIN :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
anadolu yakasından nasıl gidilecek motorla mı arabayla mı kiminle nerden yoksa paşam uçakla mı alacak yoksa yoksa yüzerek mi :( nasıl geleyim derdime bir çaaarrreeee
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
biz motorsuz gitmekten vazgeçtik çünkü dönüşümüz çok zor olacak. vasıta yok evlerimize.
Serdark, Er5 ve ben LesPaul motorla gitmeye karar verdik ve içmicez.
motorsuz gitmek isteyen arkadaşlar yine aynı yer ve saatte buluşup gidebilirler:cat:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
insan böyle günlerde motosikletinin niye hala evinin yolunu öğrenemediğini, kendi başına gidemediğini sorguluyor değil mi?:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim benide yaz bende motorsuz olarak yazdığın yere yazdığın saate gelirim

jasmine' Alıntı:
anadolu yakasından nasıl gidilecek motorla mı arabayla mı kiminle nerden yoksa paşam uçakla mı alacak yoksa yoksa yüzerek mi :( nasıl geleyim derdime bir çaaarrreeee
Dostum ben 7de kadıköyde olacam gelirsen beraber çıkarız bakarsın yolda bulursak birde karızma sıcak çikolata içeriz
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bu motorsuz ilk organizasyon galiba... hehehe:p
iyi eğlenceler diliyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kartal23' Alıntı:
bu motorsuz ilk organizasyon galiba... hehehe:p
iyi eğlenceler diliyorum...
Dostum oraya gitmişken içmek lazım sabaha kadar dans etmek oynamak lazım ondar sonrada yorgun yorgun motor kullanılmaz bee
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
sahinhakan04' Alıntı:
kardeşim benide yaz bende motorsuz olarak yazdığın yere yazdığın saate gelirim


Dostum ben 7de kadıköyde olacam gelirsen beraber çıkarız bakarsın yolda bulursak birde karızma sıcak çikolata içeriz

ok.kadıköyde görüşürüz o zaman ama ben hala nazlı kızımsız nasıl orada eğlenirim diye düşünüyorum. :( ben artık soğuk çikolata yemeye karar verdim :) sıcak çikolatadan hayır yok.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Motorla gidin az için kardeşim:) En azından ben öyle yapmayı düşünüyorum:)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Shamyl' Alıntı:
Motorla gidin az için kardeşim:) En azından ben öyle yapmayı düşünüyorum:)

yaya gidelim mi diye soran bendim ama bu seçenekte aklımı kurcalamıyor değil yani ? ::evil:: ::evil:: ::evil:: şeytan dürtüyor beni walla :p

Kafamı kurcalayan seçeneğim de budur;

- Motorla gideyim en fazla 3 tane bira içip oturayım aşağı. Eve dönüş işinde de biraları görürdükten en az 2 saat sonra yola çıkayım ... diyorum ama bakalım karar veremedim henüz...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Aman aman arkadaşlar. Güzel gecemizi güzel olarak analım.

Buarada benim işyeride bara 2 sokak mesafede ve o gün (yarın) motoruz gelicem. Kıyamam ne kendime ne motoruma.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
yaya gidelim mi diye soran bendim ama bu seçenekte aklımı kurcalamıyor değil yani ? şeytan dürtüyor beni walla

abı orası cuamrtesı kalabalık olur baya ben motorumu bırakmam bılmedıgım yere :)
en ıısı taban abı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serdark' Alıntı:
Bu da başka bi dert yaaaa.. oofff daral geldi banaaa :pr: :pr: :pr:
Ah be abi kasma kendini motorlar gine bizim abi istediğimiz zaman gezer tozarız. Am düşünsene kadıköyden püfür püfür vapur vapurda çay keyfi oradan taksi hop bardayız içecez eğlenecez yok motora bişey oldumu aman abi ben çok içmeyim motor kullanacam diye sıkıntı yok. Aslanlar gibi gidecez eğlenecez ve aslanlar gibi gelecez maksat bir arada olmaksa motorsuzda oluruz abi. Ben kesin kararımı verdim motorsuzum
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Ah be abi kasma kendini motorlar gine bizim abi istediğimiz zaman gezer tozarız. Am düşünsene kadıköyden püfür püfür vapur vapurda çay keyfi oradan taksi hop bardayız içecez eğlenecez yok motora bişey oldumu aman abi ben çok içmeyim motor kullanacam diye sıkıntı yok. Aslanlar gibi gidecez eğlenecez ve aslanlar gibi gelecez maksat bir arada olmaksa motorsuzda oluruz abi. Ben kesin kararımı verdim motorsuzum

ABI NE GUZEL soyledın ya boyle lafa hay agzını opeyım derler ama ben demıyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er5' Alıntı:
ABI NE GUZEL soyledın ya boyle lafa hay agzını opeyım derler ama ben demıyorum :cherry:
Deme kardeşim yanlış anlaşılır. Ben senin annından öperim bi ara
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Shamyl' Alıntı:
3 bira yokkkk...yasal sınır 2 şişe bira veya 1 duble rakı...
Canım abim ben oraya gidersen 3-4-5-6-7-8-9 olur kendimi bilyorum o yüzden kesin emin konuşuyorum ben motorsuzum ve şiddetle tavsiye ediyorum.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Canım abim ben oraya gidersen 3-4-5-6-7-8-9 olur kendimi bilyorum o yüzden kesin emin konuşuyorum ben motorsuzum ve şiddetle tavsiye ediyorum.

abı 5 den sonra sayamssın kesın sarhos olursun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er5' Alıntı:
abı 5 den sonra sayamssın kesın sarhos olursun :cat:
Rahat ol kardeşim dedim ya ben kendimi tanıyorum bişey olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst