- Katılım
- 18 Eyl 2005
- Mesajlar
- 58
- Konu Yazar
- #1
biliyorum forumda açılmıştı diyeceksiniz ama orda kimse bişey yazmamış.bende bidaha bi sorayım dedim.bu motorları baya beğeniyorum.sizce nasıllar.bu çin motorları kadar kötümü yoksa iyimi.. :santa: :santa: :santa: