rmz 125 ler

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
58
biliyorum forumda açılmıştı diyeceksiniz ama orda kimse bişey yazmamış.bende bidaha bi sorayım dedim.bu motorları baya beğeniyorum.sizce nasıllar.bu çin motorları kadar kötümü yoksa iyimi.. :santa: :santa: :santa:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
dün bitane maniac üye olmuştu
bu da full versiyonumu şimdi :queen:
hoşgeldin :king:
ramzeydenmi bahsediyosun.rmz ramzey anlamınamı geliyo
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
58
hoşbulduk ama ben zaten bayadır bu sitedeydimde msj yazmıyodum. evt öle kısalt ma yaptım ramzeyden bahsediyom nası motordur. :silent: :silent:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bildiğim kadarıyla fena deil.iyi çinliler arasında.125 lik motorları ikitane.bi tek silindir.bitanede çift silindir versiyonu var.bana göre tek silindirlinin tipi daha hoş.bift silindirlinin hızı daha yüksek.makul fiyatlı motorlar.
başka bilgisi olan varsa paylaşsın
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
58
yardımın için saol...başka bi bilgisi olan yokmu :silent: :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
7
hellpp

s.a arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım war bnim ramzey star 125 im war aydınlatma konusunda yetersiz olduunu düşünüorum bu spot ek far lardan taksam nasıl olur bi zararı olur mu taktıran war yorumlarınızı bekliorum tşkkller...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
ramzeymi o benim motorum benim çilekeş motorum ne zaman bişeye kızsam üzerinde deşarj oldugum alet nazlanmaz gitmem demez bilir ya gidecektir yada gidecektir !!! 450 km de 35 tl yakan çimride bişi benide düşünür bakımıda kolaydır ama servisi sağlıklı değildir sübab ayarını bitürlü beceremezler. bu yazda yollardayız inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst