Rks Winner 200 Şase Kaynagindan Sonra Oluşan Sıkıntı

Katılım
22 May 2020
Mesajlar
33
Merhabalar sonunda bir motor alabildik ama oda sansimiza bi tik uğraştırdı motori aldiktan 1 hafta sonra alta eğilip baktigimda saseye bagli bir demirin kirildigini gordum bakma nedenimde bu motorda bu olayin kronik olmasi neyse yaptırdık sag ve sol demire kanat yaptirilip guclendirildi sapasaglam oldu yani motoru aldik elimize surelim derken motor mesela surekli 3 bin devirde gidersek ornek olarak kendini boyle bi one dogru atma fazla degil ,ama bı boğulma soz konusu ve egzozun sesi bildiginiz değişmis yuksek devire ciktigin zaman 99 model javaya donuyor kaynaktan once bi problemi yoktu sizce bu neden kaynaklanabilir orda olusan toz ve pislikten dolayi karbüratöre pislik kacmis olabilir mi? karbutore pislik kaçsa boyle yapar mi fikirlerinizi bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst