- Katılım
- 14 May 2014
- Mesajlar
- 928
- Konu Yazar
- #1
Winner 200 e kırmızı şerit ile ilaveler yaptım.Güzel oldu.Motora daha bir hava kattı.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------