RKS Winner 200 e Kırmızı şerit çalışması yaptım

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Winner 200 e kırmızı şerit ile ilaveler yaptım.Güzel oldu.Motora daha bir hava kattı.
Uhjdmk.jpg
[/url][/IMG]
2Ogv7b.jpg
[/url][/IMG]
BgRsuK.jpg
[/url][/IMG]
X1Kwy0.jpg
[/url][/IMG]
xkTesF.jpg
[/url][/IMG]
vNJeWK.jpg
[/url][/IMG]
rL8H5X.jpg
[/url][/IMG]
mvuuNV.jpg
[/url][/IMG]
liYs6t.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

MfX0kC.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

iUd7JP.jpg
[/url][/IMG]
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Yaptığım kırmızı şerit çalışması


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst