RKS Titanic 150 ile ilk adım..

Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
İçimi saran motosiklet sevdasını daha fazla dizginleyemedim için 23 Ocakta ehliyetimi aldım ve akabinde 25 Ocakta aldığım RKS Titanic 150 ile aranızdayım. :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Hoş geldin, yeni motosikletin hayırlı uğurlu olsun.Bol bol gezersin artık yazın :)
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
Hoşbulduk. Teşekkürler bakalım şu yağmurlu havalar geçsede gezebilsek rahat rahat. Gerçi hevesten dolayı 272 KM devirdim soğukta :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst