Rks De Pahalandı

Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
bu rks ile benelli aynı firma mı? bildiğim kadarı ile rks hintli benelli italyan. nasıl oluyor aminiyum ?
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
qianjiang motor arat

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

firma italyan olabilir üretene bakmak lazım süper makineler yapıyorlar
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bugün gün boyunca tarla sürdüm. babadan kalma massey ferguson 135'lik traktör ile zor da olsa bitirdim. el oğlu bilgisayarlı traktörler ile çalışırken bize ilkel makinalar ve dünyanın en pahalı mazotu ile tarlada debelenmek düşüyor. inanın evde oturup instagram'da komikli video izlemek daha iyi gibi geliyor insana. emeğinin karşılığı yok. teşvik yok. her şey dışarıdan hazır geliyor nasıl olsa. niye emek sarfedesin?

işte böyle düşüne düşüne hazıra alıştık. hazır yaşam güzel ama bunun bir bedeli var. ekonomik özgürlüğümüzü kaybediyoruz. dışa bağımlı hale geliyoruz.

hükümetin bir an önce üreten insanların önünü açması gerekiyor. bu insanlara her türlü teşviğin verilmesi gerekiyor. aksi takdirde önce hürriyetimizi daha sonra istikbalimizi ve vatanımızı kaybedeceğiz.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
malzemesi sağlam deneme fırsatım oldu greneaj kalitesini buyuk ccli japon makinelerde göremedim abartmıyorum
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Herşeyi geçtim de lastik çapı 14".

Tam bir SS olmuş o lastik çapıyla :) :)

Fiyatı hakkında: No Comment
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
bugün gün boyunca tarla sürdüm. babadan kalma massey ferguson 135'lik traktör ile zor da olsa bitirdim. el oğlu bilgisayarlı traktörler ile çalışırken bize ilkel makinalar ve dünyanın en pahalı mazotu ile tarlada debelenmek düşüyor. inanın evde oturup instagram'da komikli video izlemek daha iyi gibi geliyor insana. emeğinin karşılığı yok. teşvik yok. her şey dışarıdan hazır geliyor nasıl olsa. niye emek sarfedesin?

işte böyle düşüne düşüne hazıra alıştık. hazır yaşam güzel ama bunun bir bedeli var. ekonomik özgürlüğümüzü kaybediyoruz. dışa bağımlı hale geliyoruz.

hükümetin bir an önce üreten insanların önünü açması gerekiyor. bu insanlara her türlü teşviğin verilmesi gerekiyor. aksi takdirde önce hürriyetimizi daha sonra istikbalimizi ve vatanımızı kaybedeceğiz.

cvtc7mfuyae7mgx.png
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
bu motora yada şu cfmoto ya rks ye benelli ye o paraları verenin aklına şaşarım abi kim ne derse desin. geçen burada bir arkadaş vardı benelli 251 almıştı yeni. adam iki günde illallah etti. mondialmiş kübaymış cfmiş rks miş benelliymiş cidden bunlara para verip alan adamlara hayretle bakıyorum.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Kuba, Benelli, RKS, markalarını Kuba Motor getiriyor; Gaziantepliler, MJ Group.

Çinliler İtalyan Benelli'yi satın almışlar... Aynı Volvo'yu aldıkları gibi... Hadin volvo'ya oo deyin de göreyim bi...

Ben motorlarını beğeniyorum. Kuba CR1'i 4 yıldır kullanıyorum, 12 bin km yaptım... Fiyat performans olarak harika bir motosiklet!

250 cc'ye geçerken de piyasada makul fiyata alınabilecek en mantıklı motosikletlerden biri Benelli BN251 ...

Ducati Panigale'e para vermek isteyen, kendi bilir...

Bu motosiklet hoş olmuş. Yalnız mevcut web sitelerindeki ürünler arasında gösterilmiyor şu an için; o kısım ilginç... Numune diye mi getirip satıyorlar...

https://www.rksmotor.com.tr/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst