Kesinlikle tavsiye etmiyorum bu motoru. Başlık altında ilk sayfalarda tavsiye ediyorum diyordum fakat kullandıkça fikrim değişti. Öncelikle benim ilk motorum olduğunu belirteyim. İstanbul trafiğinde haftanın 4-5 günü yaklaşık 70-80 km yol yapıyorum. Şu an 8 bin kmdeyim. Temmuz ayında aldım fakat 3 - 4 ay motor serviste yattı. Şu an bile serviste bekliyor! Düşünüyorum da bir sürü unuttuğum arızası oldu. Zincirin sürtmesi, yolda teklemesi, kendini stoplaması, kendi kendine vites küçültmesi, boştan 1. vitese ışıklarda geçmemesi, yakıt sorunu, km ibresinin çalışmaması, vidaların kesinlikle gevşiyor olması(tüm vidalar gevşiyor, gidon ana vidalarının gevşemesi sonucu kaza yapıyordum!), parçaların gelmemesi(3 ay oldu hala parça bekliyorum), kötü servis, birbirine sürten parçalar ve parça kalitesizliği, elektrik aksam sorunları(yolda giderken kornanın kendi kendine çalıp takılı kalması) vs. vs.
Rodajda yaklaşık 11 litre ile 500 km yapabilmişken şimdiler de 330 u geçemiyorum. Sebebi ne olabilir? (Genelde gaz açık kullanıyorum, bunun bilincindeyim fakat bu kadar etkilememeli.)
Kötü özelliklerinin yanında iyi şeyler de var tabi.
Çok yakışıklı motor, herkes aynı düşünceye sahiptir.
Titremesi yok.
Çekişi iyi. Seri bir motor hele ki İstanbul trafiğinde.
Kullanımı rahat, konforlu.
Artçı ile kullanımında sıkıntı yok.
Özellikle ön freni bana göre iyi.
Sürmesi çok keyifli bir motor.
Özetleyecek olursak, usta benden daha çok binmiştir motora. Paranızı ve zamanınızı boşa harcamayın. Benim gibi iki teker üzerinde inanılmaz haz alan birini bile soğutacak potansiyelde bir alet.
bir de benim ustayı deneyin, kendisine bizim motordan epey geliyor, tecrübesi var.
http://www.motosikletsepeti.com/iletisim
Zincirin sürtmesi... bende olmadı
yolda teklemesi... bir kere 95 yerine 97 oktan benzin koymuştum, o zaman teklemişti, o da 90-100 civarı, öncesinde yoktu
kendini stoplaması... bende olmadı
kendi kendine vites küçültmesi... bende olmadı
boştan 1. vitese ışıklarda geçmemesi... bazen olabiliyor, ışıklarda viteste bekliyorum, risk yok, ayrıca ayakkabının ucunun kalın olması bile etkiliyor

yakıt sorunu... görecelidir
km ibresinin çalışmaması... aldığımda benimki de bozuldu, benimki garantisiz olduğu için cepten ödedim, 400 tl gitmişti sanki
vidaların kesinlikle gevşiyor olması(tüm vidalar gevşiyor, gidon ana vidalarının gevşemesi sonucu kaza yapıyordum!)... iyi bir ustaya senede bir iki gitmeniz yeterli, benimkinde öyle bir sorun yok, ayrıca boş zamanlarımda kontrol ederim
parçaların gelmemesi(3 ay oldu hala parça bekliyorum)...benim usta direk fabrikaya telefon ediyor, üç günde geliyor, garantisiz olduğu için cepten ödüyorum, belki o yüzden hızlı geliyor

kötü servis... motor servisi ile lpg servisi çok benzer, lpg'de marka iyi de olsa kötü montaj aracı berbat eder, başka bir usta da başkasının piç ettiği aracın LPG'sine kolay kolay bakmaz
birbirine sürten parçalar... iyi bir usta halleder, bende yok
parça kalitesizliği... göreceli bir durum, benimkinde bol kromaj var, gayet güzel, blacksterin boyası falan benim de içime sinmemişti
elektrik aksam sorunları(yolda giderken kornanın kendi kendine çalıp takılı kalması)... bende hiç olmadı, ben kornayı kromajlı metal çiftli ızgaralı olanla değiştirdim, çok daha sesi gür çıkıyor, araba gibi adeta, korna rölesi de taktı, bende zenon bile var, bir sürü kromajlı led sinyal stop var, susuzluk hiçbir şey usta her şey
ben ustama gidince motor orada kalıyor, aceleye iş getirilmiyor, boş zamanında yavaş yavaş bakıyor, çünkü ben öyle istiyorum

ne derse de veriyorum, bu zamana kadar beni üzmedi, aman nazar değmesin

ama yağını 10 tl'ye bisikletçiden bozma yerdekilere yağı yanımda götürerek değiştirtiyorum
Rodajda yaklaşık 11 litre ile 500 km yapabilmişken şimdiler de 330 u geçemiyorum. Sebebi ne olabilir? (Genelde gaz açık kullanıyorum, bunun bilincindeyim fakat bu kadar etkilememeli.).... egzoz ile oynadın mı? egzoz anormal fark ettiriyor, hem de çekişten düşürüyor, egzoz değilse illa ki bir ayarsızlık var, normalde enjeksiyonda kendi ayarını yapar, bir yeri illa ki kurcalanmışa benziyor.