- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim ablalarım ve kardeşlerim bende aranıza yeni katıldım. Rize de yaşıyorum malûm karadeniz bölgesinin hava koşullarını bilen bilir
yazın ortasında bile hafta da en az 1 gün yağmur yağar. Neyse ilk motorumu "kanuni s170t" yaklaşık 2 ay önce aldım. Moturu ilk aldığım gün arkadaşların gazıyla ilk kazayı yaptık. olayın kötü yanı hiçbir koruma ekipmanı yoktu. İki üç sıyrıklarla atlattık
) Bol virajlı, bol kasisli ve bozuk yollarıyla dolu bir köyde yaşıyorum. Motor kullanmadığım zamanlarda hep stresli ve gergin oluyorum
Konudan konuya atladım kusuruma bakmayın aranıza katıldığıma memnun oldum.
Konudan konuya atladım kusuruma bakmayın aranıza katıldığıma memnun oldum.
Son düzenleme: