Ride PC motosiklet oyunu

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Arkadaşlar merhaba daha önceleri moto gp 14 oynamaya çalılıyordum düm tesadüfen Ride isimli oyunu keşfettim steamde indirimdeydi 14 tl ye aldım 4 dlc si ile 22 tl ye denk geldi sanırım oyun türkçe ve türkçe seslendirmeli yarış oyunu Aprilia-KTM-Kawasaki-Honda-Yamaha ve bir kaç motosiklet markası daha var ve sanırım lisanslılar :) denemek isteyen olur diye düşündüm eğer sevmrzseniz steamde 14 gün veya 2 saat oynama süresini geçmezseniz iade edip paranız steame yatırılır ancak başka oyun almak zorunda kalırsınız karta vs geri ödenmiyor
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
az önce onu gördüm :) biz daha 1i aldık 2si varmış zaten şuan 2 ye para veremem c&c çıkıyor 2 güne :)

ben onu ilk playstation 1 de oynadım ve genelde rusları seçip v2 roketiyle uzaktan binaları vurmaya çalışırdım ve bol bol tesla kurardım ve hep mammuth tank yapmaya çalışırdım.

çok güzel oyun ama 2. cisinden sonra biraz sevmemeye başladım.

.... hadi yine iyisin sen bak biz 7 senedir mount and blade II bannerlord çıkacak diye bekliyoruz. senin oyun 2 gün sonra çıkıyormuş.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ben onu ilk playstation 1 de oynadım ve genelde rusları seçip v2 roketiyle uzaktan binaları vurmaya çalışırdım ve bol bol tesla kurardım ve hep mammuth tank yapmaya çalışırdım.

çok güzel oyun ama 2. cisinden sonra biraz sevmemeye başladım.

.... hadi yine iyisin sen bak biz 7 senedir mount and blade II bannerlord çıkacak diye bekliyoruz. senin oyun 2 gün sonra çıkıyormuş.

yıllardır half life episode 3 yada hl 3 bekliyorum ama valve yapmıyor bende sizin gibiyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst