Revzilla'dan Nasıl Alışveriş Yapılır

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar Merhabalar.Revzilladan alışveriş yapılır mı yapılmaz mı.Onun gibi soruları cevaplamak için açtım.Umarım kafada soru işareti kalmaz.
Tr'ye kargo var mı yok mu bugün bana gelen yazıyı da paylaşayım.
İlk Fotoğrafımız.Nasıl yapılır sorusu.
5xn9c6.jpg

2-
e13xq9.jpg

3-
2u40u8n.jpg

4-
3521avo.jpg

5-
2vwv4zn.jpg


İlk bakışta karışık ve zor gelecektir.Aslında çok basit.
Tüm sorularınıza anında cevap veriyorlar.
Bu konuyu açma sebebim birazda bazı marka modellerin sadece Amerika'da olması,parası mühim değil yeter ki olsun diyenler içindi
Çoğu markalar Tr'de aynı fiyatı ,bazen daha ucuz, bazen pahalı.
Aynı işlemi Moto.İn ve FcMoto içinde uygulabilirsiniz.Orda kargo ücreti Tl üzerinden olup fiyatlar daha uygundur.
İndirim kuponu kullanabilirsiniz.%10 Hoşgeldin Bonusu gibi birşey veriyorlar.
Talep olursa onun içinde konu açabilirim.
Sorularınız için [email protected]'a mesaj atabilrsiniz.

 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Avrupa ülkeleri için 75euro ve 1500euro arası yılda 5 kez alışveriş limiti ve %18 Gümrük oranı
Amerika içinde %20 gümrük oranı.
Benim görüşüm.Aldığımız firmaya durumu belirterek 75euro'dan az fiyat çekmeleri yada gift (hediye)göstermeleri.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Avrupa ülkeleri için 75euro ve 1500euro arası yılda 5 kez alışveriş limiti ve %18 Gümrük oranı
Amerika içinde %20 gümrük oranı.
Benim görüşüm.Aldığımız firmaya durumu belirterek 75euro'dan az fiyat çekmeleri yada gift (hediye)göstermeleri.

Bende öyle düşünüyorum ama yazamadım yasallığını sorguladım içimde hahahaha
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Fiyat Türkiyedekinden pahalıya mı geeliyor ucuza mı? Ne kadar fark oluyor?
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende öyle düşünüyorum ama yazamadım yasallığını sorguladım içimde hahahaha

Kurumsal bir firmaysa o tür işlere girmezler.O site üzerinden başka satıcılar satış yapabiliyorlarsa onlara rica etmeniz lazım.Belki faturayı düşük tutabilirler.Gümrükte gözden kaçarsa belki geçebilir.Genelde gelen ürünleri gümrükte internetten araştırıyorlar hatta satın almış olduğunuz sitenin linkinide istiyebiliyorlar.
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
309
Paylasim icin tesekkurler.
Kisa bir ekleme de ben yapayim. En sonki paylasimda onemli bir yazi da var.
Ilk yapilan siparisler icin banka karti ya da paypal kabul gormuyor. O yuzden swift code ile transfer yapilma durumu var. Bu durum biraz can sikici olabilir en azindan masraf acisindan..

Onun disinda fiyatlari biraz yuksek geldi bana genel olarak.
Jpcycles i oneriyorum ben de..
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Revzilla ucuz bir site değil. Ciddi bir kargo ücreti ve %20 vergi ile yüzleşeceksiniz. Avrupadan alın kargo daha ucuz ve vergi %18...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Aynen.Pahalı-Ucuz konusundan ziyade,Ürün-Marka çeşitliliğinin çok olmasından, bilgi amaçlı paylaştım.
Motoin.de 67Lira kargo
FcMoto da 88 lira kargo ücretidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
49
Feyizoglu.com iş görür adamlar indirim bile yapıyor kargoyuda onlar ödüyor 200 lira üzerinde ama tabi aradigin markayı bulamassin o ayrı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst