Revit yağmurluk hakkında

Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
1
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
Kullanmadım. Allah kullandırmasın.
Çok dayanıklı, asla yırtılmayan, deforme olmayan ve kesinlikle yağmur geçirmez garantisi verseler dahi o ne çirkinlik öyle!
Arkadaş bir motosiklet kullanıyoruz. Eğer bu mereti iş gereği kullanmıyorsak (paketçi, kuryeci vs. değilsek yani) keyif için kullanıyoruz demektir. E biraz şekilli birşey olsun bari. O ne öyle poşete girmiş gibi. Doğru dürüst birşey bul onu al. Az biraz göze hoş gelsin. Estetik olsun, havalı olsun vs.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst