- Katılım
- 3 Eki 2020
- Mesajlar
- 514
Benim şimdi merak ettiğim konu:
Bizim kağıt toplayıcılar malum plaka, ruhsat, çalıntı motosiklet hepsine sahipler. Bu motorlara gıptayla bakan bir sürü insanımız parasızlıktan alıp binemiyorlar bile. Bunların her şeyi yasa dışı iken, gece/gündüz ortalıkta fink atıyorlar iken, bizim polisimiz bunlara da yelek kontrolü yapar mı? Yoksa otoban çıkışı; geç kenara, ver ehliyeti ruhsatı, yelek giymemişsin ceza yazıyorum muhabbetini gene bize mi yapar?
cevabını adın gibi biliyosun abi :salut: