satoyama Katılım 13 Eyl 2006 Mesajlar 4,669 Motosikleti Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200 26 Ağu 2008 #81 hayırlı olsun shule bacı
murat gürgen Katılım 11 Ağu 2008 Mesajlar 222 26 Ağu 2008 #83 hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah
JaNTi Katılım 27 Ağu 2005 Mesajlar 1,069 26 Ağu 2008 #84 Hayırlı ugurlu olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile... Sizin gbi bayan motorcuları görmek çok güzel...
Hayırlı ugurlu olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile... Sizin gbi bayan motorcuları görmek çok güzel...