resımler geldiii...

Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Kazasız belasız sürüşler, tekerin düz bassın, hayırlı olsun..........
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Boyutları nedeniyle bayanlarada çok yakışıyor bu cbr 125. Gerçekten güzel motor, rengide çok iyi..Güle güle kullanın.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
shule cici makinan hayırlı olsun:)

kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü sürüşlerde kullanasın:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ulaynnn bi ben alamadım istediğim motoru millet uzaya çıkıyor anasını satayım:p:p


nese hayırlı olsun tekerine ve motoruna sağlık versin
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika..Hayırlı olsun..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amanın hatunun cıbıra bak ne güsell bah bah bah bide cant şeridi çekmiş helal olsun kazasız belasız sürüşler dileği ile tekerin düz bassın yürüyen aksamına zeval gelmesin sule..

bende roxy e kavuşsaydım ahh aah aerox ah..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin :rendeer: bayanlar genellikle kırmızı renk tercih ederdi ama siyahda yakışmış :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hayırlı olsun kaskınız takılı farınız açık olsun :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
allah kaza bela vermesin... iyi günlerde kullanman dileğiyle.. güle güle kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst