resımler geldiii...

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah bizede nasip eder inşallah motoru büyültmeyi...
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
17
şule msn de resmını gorunce inan cok sevındım hayırlı olsun kazasız belasız surmen dileğiyle :) rengımız aynı makınaların :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan, allah daha iyisini nasip etsin, kaza bela senden uzak kalsın, tekerin düz bassın :queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yahu hatırLamadımda ismi sürekLi hanımLarda motor daha estetik duruyor feLan diyen bi kaç arkadaş vardı :) hadii nennn diyodum hep waLLahi hakLarı varmış coook uyumLu bi çift oLmuşsunuz fm
güLe güLe kuLlanınnn
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah cbr yakışmış, güle güle kullan şule, allah kaza belavermesin, çok yakışmış :rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
75
hayırlı olsun . . . .
_______________
güle güle kullan, kazasız belasız güzel günlerde.
_______________________________________
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
yakıyor vallahi çok yakısmıs hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler darısı aynısının tıpkısı bana aminnnnnnnn
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst