Rektefiye sonrası motordan gelen ıslık sesi

Katılım
27 Mar 2021
Mesajlar
11
Arkadaşlar selamlar rektefiye öncesi silindirde ve pistonda çizik vardı yağ yakıyordu silindir gomleği pistonu degistirdim sizce yağ pompası çalışıyormudur?
Bide yağ pompasının çalıştığını sökmeden anlama yolu varmi?
Son olarak
Daha önceki piston ve gomlek çizik olduğu için pompa görevini yapmiyor olabilirmi?
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
yağ pompası çalışmadığı durumlarda çok değil 20km sonra üst subap kısmı kitler , motorunuzu göre üst kapakta yağın gelip gelmediğini anlayabilmen için vida vardı onu motor çalışırken yavaş yavaş açarsanız yağ gelecektir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst