Regal Raptor RegalRaptor CSR NKT1& CSR NKT2

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
arkadaşlar bu model önümüzdeki yaz geliyor :)) sabırla bekliyorum umarım sözlerinde dururlar.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bence çok güzel bir commuter tasarlamışlar.Taklitten eser yok,tamamen orjinal ve regalin kendine özgü olan bir modeli.Bence Türkiye'ye gelse tutar.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
Bence çok güzel bir commuter tasarlamışlar.Taklitten eser yok,tamamen orjinal ve regalin kendine özgü olan bir modeli.Bence Türkiye'ye gelse tutar.

motor zaten çin malı neyi taklit edecekler onlar her ülkenin ürününü taklit ederler kendi ürünlerini taklit etmezler.
ve bu firma çinin çok eski kurumsal entegre firması her ürününü kendi üretiyor, tüm ürünlerden bahsediyorum. japon almış gibi çok uzun ömürlü ve sağlıklı bir sürüş keyfide sunuyor, regal kullananlar bilir.
açıkcası regal kullanan hiçbir sürücüden şikayet edenini görmedim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Tasarımları güzel taklit olmadığına inanmak gelmiyor insanın içinden.
1.Egsoz yukarıdan ve iki tane; bu ayrı bir hava katmış
2.Tabiki regal-raptor ve su soğutmalı; bence çok faydalı
, motor ömrü ve performans için..
3.ön-arka disk fren ; Her zaman olması gereken güvenlik ve rahatlık açısından
4.Arka havalı amortisör; Sadece havalı:)
5.234cc 20 bg İyi sayılabilir..Kullanmadan birşey denemez


Merakla Türkiye'ye gelmesini ve makul fiyatlarda satışa sunulmasını bekliyoruz.

Ama Ülkemizde Web sayfaları ile ilgili bir problemleri var servislerine satış sonrasına güvenilirmi bilmiyorum..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bu motorun 125 ligi ni 2.5 3 250 ligini (eger aynı kasaysa 3.5-4 gibi satsınlar peynir ekmek gibi gider yamaha-honda avcunu yalar..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
bu motorun 125 ligi ni 2.5 3 250 ligini (eger aynı kasaysa 3.5-4 gibi satsınlar peynir ekmek gibi gider yamaha-honda avcunu yalar..


Yalasın Tabi İpneler:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:05 PM ----------

bu motor Türkiye'ye geldiğinde ismini NİKİTA koysalar çok sexsi olur valla:)
Baksana kodlara:

RegalRaptor CSR NKT1& CSR NKT2

Nikita 1 - 125 cc
Nikita 2 - 250 cc
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bu motor Türkiye'ye geldiğinde ismini NİKİTA koysalar çok sexsi olur valla:)
Baksana kodlara:

RegalRaptor CSR NKT1& CSR NKT2

Nikita 1 - 125 cc
Nikita 2 - 250 cc[/QUOTE]

bravo tr de isme çok önem verilmekte gelsin fun klubü bile kurulur. o derece güzel yani. motor özellikleride oldukça başarılı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kartal oto sanayide servisleri var az önce bayağ konulara baktın hem ucuz hem güzel motorlar şimdilik türkiyede chopperları mevcut yaza kadar beklerim bu commuterların gelmesini çok güzeller inşda ucuz olurlar http://www.raptorriders.net/forums/index.php
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst