Regal Raptor spyder mi daytona mı?

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Öncelikle hayırlı geceler diliyorum. Evet abiler bu iki motor arasından hangisini tercih ederdiniz? neden? şimdiden teşekkür ederim :king:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bu aslında biraz tarz meselesi. Birbirlerine göre pek üstünlükleri farkları yok diyebiliriz. Ben Spyder'ı seçtim. Çünkü türünün tek örneği diyebiliriz. Gidon-Ayaklıklar-uzun maşa üçlemesiyle. Daytonanın sürüş tarzı diğer chopper-cruiser'larla benzer tipte. Ha, şu açıdan bakabilirsin, spyderda viraj alma açısı biraz daha açık olacaktır daytonaya göre. Bu bir dezavantajdır tabi aslında. Fakat, bakış açısına da bağlı, farklı bir keyfi oluyor. Bir SL500 kullanmak ile limuzin kullanmak arasındaki keyif farkı gibisinden bi benzetme yapabiliriz :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst