Bu aslında biraz tarz meselesi. Birbirlerine göre pek üstünlükleri farkları yok diyebiliriz. Ben Spyder'ı seçtim. Çünkü türünün tek örneği diyebiliriz. Gidon-Ayaklıklar-uzun maşa üçlemesiyle. Daytonanın sürüş tarzı diğer chopper-cruiser'larla benzer tipte. Ha, şu açıdan bakabilirsin, spyderda viraj alma açısı biraz daha açık olacaktır daytonaya göre. Bu bir dezavantajdır tabi aslında. Fakat, bakış açısına da bağlı, farklı bir keyfi oluyor. Bir SL500 kullanmak ile limuzin kullanmak arasındaki keyif farkı gibisinden bi benzetme yapabiliriz :mrgreen: