Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Regal raptor dd 250e 9 mu yeni kasa honda cbr 125 mi ???
Chopper-cruiser tarzı motorlardan hoşlanıyorum.ama 250 cc regal çok yakar mı die endişem var.birde parça,servis sıkıntısı oluyormu bilmiorum.iki motoruda 2.el düşünüyorum. sizce hangisi ? 3.5 bin tl ye regal mi, 5.5 bin tl cbr 125 mi ?