Regal raptor dd 250e 9 mu yeni kasa honda cbr 125 mi ???

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Chopper-cruiser tarzı motorlardan hoşlanıyorum.ama 250 cc regal çok yakar mı die endişem var.birde parça,servis sıkıntısı oluyormu bilmiorum.iki motoruda 2.el düşünüyorum. sizce hangisi ? 3.5 bin tl ye regal mi, 5.5 bin tl cbr 125 mi ?
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Ewet :) 2.600 e

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

2 bin tl ye almıştım.alıcısı çıkınca dayanamadım...
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
sanırım cbr 125 e göre daha fazla yakar ama ama cruiser seviyorsan -bence- arada ki minik farka değer :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Tarz olarak ne alaka tabi :D ama yakıt,serwis,yedek parça ve aradaki 2 bin tl yüzünden bi türlü karar weremiorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst