- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Öncelikle forumda yeni değilim uzun zamandır bilgilerden faydalanıyorum.
Regal Raptor 250'de şu sorunla uğraşıyorum 2 gündür :
bujilere dolayısıyla ateşleme bobinlerine kesinlikle elektirik gelmiyor , depoyu, seleleri, akü kutusunu sökerek tüm kablo hattını takip ettim , statör ve statör tetikleyicisini , kablo uçlarını fişleri kontrol ettim hiçbir temassızlık yok temizler. Bu durumda neyin arızalı olduğunu nasıl bilebilirim ?
(Aküyü yeni şarj ettim , marş basıyor , farlar yanıyor , bujiler ve buji kabloları yeni , yedek ateşleme bobiniyle'de denedim)
Regal Raptor 250'de şu sorunla uğraşıyorum 2 gündür :
bujilere dolayısıyla ateşleme bobinlerine kesinlikle elektirik gelmiyor , depoyu, seleleri, akü kutusunu sökerek tüm kablo hattını takip ettim , statör ve statör tetikleyicisini , kablo uçlarını fişleri kontrol ettim hiçbir temassızlık yok temizler. Bu durumda neyin arızalı olduğunu nasıl bilebilirim ?
(Aküyü yeni şarj ettim , marş basıyor , farlar yanıyor , bujiler ve buji kabloları yeni , yedek ateşleme bobiniyle'de denedim)