Red Bull Sea to Sky 2016 yarışını Lars Enöckl kazandı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Red Bull Sea to Sky'ın kazananı Lars Enöckl olduAntalya'nın Kemer İlçesi'nde bu yıl 7'ncisi düzenlenen Red Bull Sea to Sky Enduro Motosiklet Yarışı'nı, Avusturyalı Lars Enöckl kazandı.

Antalya'nın Kemer İlçesi'nde bu yıl 7'ncisi düzenlenen Red Bull Sea to Sky Enduro Motosiklet Yarışı'nı, Avusturyalı Lars Enöckl kazandı.

Kemer'de yapılan Red Bull Sea to Sky Enduro Motosiklet Yarışı'nın son günü 68 kilometrelik 'dağ etabı' ile tamamlandı. Çamyuva Mahallesi plajından başlayan yarışmaya 25 ülkeden 230'a yakın sporcu katılırken, yarışmacılar özellikle Kesmeboğazı Kanyonu'nda su ve kayalıklarla çevrili alan ve 2365 metrelik Tahtalı Dağı zirvesine çıkışta zorlandı.

Parkuru 3 saat 48 dakika ve 22 saniyede bitiren Avusturyalı Lars Enöckl, 3 günlük zorlu yarışın birincisi oldu. Alman Andreas Lettenbichler ise 3 saat 51 dakikalık derecesiyle ikinci, Güney Afrikalı Scott Bouverie da 3 saat 51 dakika 14 saniyelik derecesiyle üçüncülük kürsüsüne çıktı.

Yarışmanın birincisi Lars Enöckl ödülünü, Antalya İl Jandarma Alay Komutanı Kıdemli Albay Yusuf Kelleli ve Kemer Kaymakamı Mustafa Cihad Feslihan'ın elinden aldı.

Kaynak: Haberler.com






mhXfsk.jpg


e62FTd.jpg


ch8dVW.jpg


tgKQy8.jpg


S945ER.jpg


n7rnVY.jpg


8iOwwo.jpg


OrZGKz.jpg


nTzh5q.jpg


2Cl1Si.jpg


hhQtnj.jpg


MY6qu2.jpg


iIYkiW.jpg


gz0yzK.jpg
 

Ekli dosyalar

  • redbullseat-Lars-Enöckl.jpg
    redbullseat-Lars-Enöckl.jpg
    107.4 KB · Görüntüleme: 7,996
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
Her geçen yıl bu yarışın popüleritesi artacak bence.Sea to Sky ismi çok akıllıca seçilmiş.Parkur zaten doğa harikası ve etaplar da bildiğim kadarıyla gayet zor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yarışı bitirebilen Türk sporcu var mı?

Ya da katılabilen?
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Katılan bir çok Türk sporcu var ama bitirebilen varmı bende tam bilmiyorum siteden baktım ama güncel bir liste göremedim. Umarın derece yapmış Türk sporcularımız vardır.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Bildiğim kadarı ile desteklenen veya kendi çabaları ile katılan bir sporcu yok Türkiye den. Bu enduro yarışları için KTM nin eğitim ve destek verdiği Avusturalyalı bir ekibi bile var..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
babacığım alsaydı 6 yaşımdayken bi cross. şimdi birinciydik

Babası almış olanlar var.
Onlardan bir haber olsaydı bari!

Yarışa katılmak için başka yarışlardan puan almış olmak gibi şartlar olablir.
Bu nedenle Türk sporcu olmama ihtimali var.
Ben katılabilen var mı onu merak ettim.
Çünkü enduro ve krosta daha uzun bir geçmişimiz var ve sporcu sayımız daha fazla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst