kanaatimce recep ivedik filmi popüler olan pek çok şey gibi para kazanmak amacıyla yapılmış epey kötü bir film.
filmle ilgili hakaretamiz tesbitlerden evvel sosyolojik bir değerlendirme yapmak icabeder.
dünya insanlarının genetik kodlaması, zihinsel ve psikolojik gelişim süreci üç aşağı beş yukarı aynıdır.
bir ülke insanının çok büyük bir kesimi recep ivedik'in gömleğini, acun ılıcalı'nın tuttuğu takımı ezbere bilirken cemil meriç'den, nuri pakdil'den, marx'dan, ebu-zer'den, ekmeğin üzerinde dönen sınıf kavgasından bihaberse orada oyalama ve gül-geç merkezli aptallaştırma operasyonundan bahsedebiliriz.
bu itibarla şahan gökbakar ve acun ılıcalı gibi tipler servet kazanma kastı ile bahsi geçen kahpe devranın göbeğinden beslenen piyonlardır. ki kendileri de bu sistemin yetiştirdiği, tek farkları başlarına "piyango" vurmak olan gayrientelektüel tiplerdir. bunu aşağılama ya da şeytanlaştırma maksadıyla dillendirmiyorum.
recep ivedik felsefeden konuşsa izleyecek misiniz sanki? ya da kuantumdan bahsetse?
o geğirecek siz güleceksiniz, durum şimdilik budur.