Razor-e 100 Lastık Hava Basıncı,Teknik Servis

Katılım
6 Tem 2017
Mesajlar
0
Merhabalar :mrgreen: ,

Foruma yenı kayıt oldum aklıma gelen soruları sormak istedim. :silent:

KUBA Razor-e 100 kullanıcısıyım 1 Ay önce motorumu sıfır aldım.Elden taksitli olarak 3750'ye aldım.Rodajla ilgili videolar izledim,yazılar okudum,forumlarda gezdim,rodajım iyi olmuş dediler.Subaplardan baya ses gelmeye baslamıstı 800km bakımına yaklasmıstım yaptırdım yağ,filtreler değişti zincir yaglandı dediler.İlk bakımda 30 lira gibi bi mebla ödedim bu sizce normal mi ? Lastik hava basıncımında çok oldugunu dusunuyorum lastikler Yuanxing Nylon yazıyor üzerinde 18" hava basıncımın tam ne kadar ayarlanacagını da bilmiyorum bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim.Biraz eski ama birazda olsa güvendiğim Nolan kask kullanıyorum,Armode GT mont ve ProBiker eldiven kullanıyorum.Önerileriniz tavsiyeleriniz varsa yazarsanız sevinirim.Konuyu da nereye açacağımı bilemedim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst