moorat Katılım 8 Nis 2009 Mesajlar 8 8 Nis 2009 Konu Yazar #1 Arkadaşlar sondemine geldim. Bu aracı istiyorum... Tecrübe ve bilgileriniz için önceden teşekkür ederim...
Arkadaşlar sondemine geldim. Bu aracı istiyorum... Tecrübe ve bilgileriniz için önceden teşekkür ederim...
izmirli_ua Katılım 27 Eki 2008 Mesajlar 660 8 Nis 2009 #2 dadyw başlığının son sayfalarında konusmustuk dün arkadaslarla ordan bakabilirsiniz.
moorat Katılım 8 Nis 2009 Mesajlar 8 8 Nis 2009 Konu Yazar #3 Link var mı İzmirli forumlar konusunda az yobazımmm :silent:
izmirli_ua Katılım 27 Eki 2008 Mesajlar 660 8 Nis 2009 #4 http://www.motosiklet.net/forum/mot...9-su-sogutmali-regal-raptor-hakkinda-282.html