- Katılım
- 17 Nis 2007
- Mesajlar
- 519
Elinle kontrol edersin yada olayı aşmış ve profesyonel olmuşundur yolda giderken sertliği yada tekerin zor dönüşünü hissederek farkedersin. En güzeli periyodik bakımlarını yaptırırken kontrol ettirmen en azından. Bu kadar detaya da girmene gerek yok kaç km. ne kadar süre falan... Motorunu aldığın zaman varsa kitapçığında bu bilgiler yazar zaten. Yoksa da aldığın modelin forumdaki kullanıcıları sana bilgi verir. Bence ne istediğine iyice karar ver önce. Cross gerçekten istediğin motormu? Yoksa asfalt motorumu aslında kullanırken seni rahat ettirecek? He ben karar verdim kardeşim, cross alcam diyosan Ramzeyi git al. Motor gücü, yakıtı seni hiç üzmez. Yedek parça sorunu varmış. Ben yaşamadım ama yaşayanlar var.

