Ramzey QM 200 GY arka dişlisi

Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
5
Ben bu motoru yeni aldım ve daha 1200 km de temiz arka dişlisi 56 lık olunca 80 km gecemedım ve bir şikayetim daha olacak bu motorla yakıtını çok buldum her gün benzinciye gidiyorum ve arkayı 52 lik yaparsam daha önceki ramzey qm 200 gy deki orjinal arka dişilisini bilmediğim için bu kararı verdim 52 lik dişli ile 120 km yapacağıma inanıyorum yakıtını düşürmek içinde sübap ayarlarını yaptırdım bir nebze etkili oldu. Bana bu konuda yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim sizlerin deneyimleri ile degişiklik yapıp olumsuz sonuç almak istemem olması
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum dişliler buyuk oldugundan tamamen serilik kazandırmak adına buyutulmuştur,
motorun yüksek süratte çalışıyor fakat tekeri süratlendiremiyor,,,

4 dişli seni 30,,40 km suratlendırmez...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
oran orantıyla hesaplarsan 52 dişlide 86 km hız yapar tabi motorun 5. vitesteyken çok fazla devirleniyormu yoksa 4 . viteste son hıızına ulaşıyo 5 te rahatlıyorsa onda bi fark olmaz çekişin düşer
hızlanma süren uzar mesela benim motorda son hıza 4. viteste ulaşıyo 5. vites etkisiz eleman gibi sadece rahatlatıyor devir düşüyor bende tam tersi büyük dişli takmayı düşünüyorum hem kalkış daha çabuk olur hemde 5. viteste de devirlenir ama biraz çok yakar uzun yolda
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
5
o zaman yakıttanda tasaruf edebilirim motor cok seri kalkmamla 5 vitesi bulmam 1 dk yı bulmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

yok kardeş 5 viteste bile devir kaybetmiyor arkmda 90 kg luk artçı olmasına ragmen yokus yukarı cıkıslarda 80 km yapıyoruz ama tek basıma iken 90 km yapıyorum ama arabadan biri 100 km ile gitiiign oluyor dedi düz yolda bende bu konuda 52 diş olursa nasıl bir sonuç alırım diye merak etmem
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç oynama motorunla dostum o motorla çıkamayacagın yol yoktur 2kişi de olsa 3 kişide ama dişli lüçültürsen çekiş düşer bu sefer :)
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
5
evet düşer ama ben sürekli arazide değilim zaten bu motru alma amcımda şehir içi kullanımı çok rahat olmasından dolayı ama ben u orjinal dişlisi kaç merak ediyorum
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet düşer ama ben sürekli arazide değilim zaten bu motru alma amcımda şehir içi kullanımı çok rahat olmasından dolayı ama ben u orjinal dişlisi kaç merak ediyorum

Senin tam oalrak istedigin hız nedir ? 80km az bi hız değil hani 85-90 yapsın desen gene tmm dicez fakat sen 120 den fln bash ediyorsun şimdi sana çok kıyakbi akıl verirdim ama forumdan çok tepki alıyorum ondan dolayı :):):)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Senin tam oalrak istedigin hız nedir ? 80km az bi hız değil hani 85-90 yapsın desen gene tmm dicez fakat sen 120 den fln bash ediyorsun şimdi sana çok kıyakbi akıl verirdim ama forumdan çok tepki alıyorum ondan dolayı :):):)
Aynaları mı söktürteceksiniz hızı kesmesin diye ? :)
#snapper42 Aman diyim.
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
5
o değilde olamdık yerlede gaza basıom mesala bu ğün trafik polisi önünde tekere kalktım allahtan onlarda bizim gibi aksiyonu sevince bi şey olmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst