Ramzey Ramzey QM 125T-10E

Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar bu motor hakkında bilgi verirmisiniz.

1.100 km kaç lira benzin harcar?
2.Yolda bırakırmı beni?
3.Parça sorunu yaşarmıyım?
4.Performansı nasıldır?
5.2 kişi binildiğinde kötü yolda yorulurmu?
6.Max. hız kaçtır?
7.Birde kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

Herkese şimdiden teşekkürler..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
22
1. kilometrede 12 kuruş yakıyor
2. uzun yola çıkaçaksan kayışı 4000 km değiştir. 5000 km kopuyor
3. şimdilik parça sorunu yaşamadım
4. performansı 150cc olsa daha iyi olur
5. 2 kişi düz yolda iyi gidiyor çok yokuş çıkaçaksan motor zorlanıyor düz yolda 2 kişi 80 km hız yapıyor.
6. tek kişi 90 km hız yapıyor
7. tek kişi kullanacaksan motor iyi hiç bir sorun yaşamassın. iki kişi kullanacaksan selesi küçük olduğu için arkadaki yolcu yer darlığından şikayetçi oluyor.
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
1
Arkadaşlar bu motor hakkında bilgi verirmisiniz.

1.100 km kaç lira benzin harcar?
2.Yolda bırakırmı beni?
3.Parça sorunu yaşarmıyım?
4.Performansı nasıldır?
5.2 kişi binildiğinde kötü yolda yorulurmu?
6.Max. hız kaçtır?
7.Birde kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

Herkese şimdiden teşekkürler..

4 senedir motor kullanıyorum , bu modeli kullanmaya başlayalı 13 ay oldu, sıfır aldım 6450 kilometredeyim, 2 defa bandırma manisa yaptım dinlenmeden geri döndüm; 2 defa bandırma tekirdağ çerkezköye gidip geldim karşıya feribotla geçtim; iş icabı; hiçbir sorunla karsılasmadım tek problem çıkarmadı ..yalnız her 1500-2000 km de bir muntazam olarak servise bakımını yaptırdım ...sorularınıza gelince..


1.şehir içi 100 ila 120 lira /km sehir dısı 95 lira/km benzin yaktığını gördüm...hava filtresinin temiz olması çok büyük tasarruf sağlıyor..


2.bakımını düzgün yaptığın müddet hiçbir motor yolda bırakmıyor ..bundan öncede asya 150t kullandım 3,5 yıl onunlada uzak mesafelere çok çıktım 40 000 km kullandım hiiiç yolda kalmadım ama onunda bakımını hiç aksatmadım.

3.bu motorlarda parça sorunu yaşaman zor herbirinin parçası birbirine uyuyor.

4.hız tutkunuysan uzun yolda tavsiye etmem en fazla rüzgarsız kuru havada vede düz yolda 85-90km yi görürsün tek kişi; 2 kişi 65-70km geçmiyor bu arada yokuşlarda falanda motor boğulma şişme kesinlikle yapmıyor ben hiç görmedim.şehr içinde tam bir canavar büyük nimet çook iyi tek kişi iki kişi banamısın demiyor ;

saygılar arkadaslar..kesinlikle kasksız kullanmanızı önermem..
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
Arkadaşlar bu motor hakkında bilgi verirmisiniz.

1.100 km kaç lira benzin harcar?
2.Yolda bırakırmı beni?
3.Parça sorunu yaşarmıyım?
4.Performansı nasıldır?
5.2 kişi binildiğinde kötü yolda yorulurmu?
6.Max. hız kaçtır?
7.Birde kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

Herkese şimdiden teşekkürler..

arkadaşlar merhaba,
ben bu motordan kullandım,ilk motorumdu.insan ilk motorunda aldanabiliyor.akıl veren birisi olmadığında.neyse ben motor ile 3km. ya yakın yol yaptım ama nasıl yaptım bilemezsin.nerden başlasam bilmiyorum.tam bir yolda bırakma makinası.pardon motoru diyecektim.ben bursa merkezde oturuyorum ve gemlik'e gideyim dedim bilen bilir.gidip gelene kadar 10 15 defa yolda bırakmıştır herhalde.
servisine götürüyom normaldir diyor.enteresan.bişey yapamıyorlar.
neyse alacak arkadaşlara kesin sureyle almayın diyorum başka bişey demiyorum.
şimdi bende bir ybr125 var ve geçenlerdeul'a gittik 2 kişi arkada yük falan var 560km yol yaptık ve bana mısın demedi.tam gibi motor maşallah.neyse motora başlayacak arkadaşlara tavsiyem ybr125 dir.çok uzun boylu olmamak şartıyla.
arkadaşlar yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
kazasız belasız günler arkadaşalar.saygılar...
bilgi paylaşıldıkça çoğalır.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
19
arkadaşlar merhaba,
ben bu motordan kullandım,ilk motorumdu.insan ilk motorunda aldanabiliyor.akıl veren birisi olmadığında.neyse ben motor ile 3km. ya yakın yol yaptım ama nasıl yaptım bilemezsin.nerden başlasam bilmiyorum.tam bir yolda bırakma makinası.pardon motoru diyecektim.ben bursa merkezde oturuyorum ve gemlik'e gideyim dedim bilen bilir.gidip gelene kadar 10 15 defa yolda bırakmıştır herhalde.
servisine götürüyom normaldir diyor.enteresan.bişey yapamıyorlar.
neyse alacak arkadaşlara kesin sureyle almayın diyorum başka bişey demiyorum.
şimdi bende bir ybr125 var ve geçenlerdeul'a gittik 2 kişi arkada yük falan var 560km yol yaptık ve bana mısın demedi.tam gibi motor maşallah.neyse motora başlayacak arkadaşlara tavsiyem ybr125 dir.çok uzun boylu olmamak şartıyla.
arkadaşlar yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
kazasız belasız günler arkadaşalar.saygılar...
bilgi paylaşıldıkça çoğalır.
........................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst