Ramzey Karaca Hakkında Yorumlarınız - 20-06-2009, 13:12 PM

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
--------------------------------------------------------------------------------


Yeni çıkan bu model hakkında değerli görüşlerinizi almak isterim, 97 cc olması sebebiyle mtv den muaf olması beni epey bi cezbetti ama artıları ve eksileri nedir bilmek lazım kullanan yada sahip olan arkadaşımız varmı? • Fiyatı
1,833 TL

T.Jant 1,864 TL

MB.Jant
MOTOR
• Renk
Kırmızı - Mavi

• Tipi
Hava soğutmalı, 4 zamanlı, Tek Silindir, SOHC

• Hacim
97,2 cc

• Azami Güç
8,500 dev/dk. 4.8 kW (6.4 BG)

• Yağlama sistemi
Yağ basınçlı karter

• Marş sistemi
Elektrikli ve Ayak marşlı

• Debriyaj tipi
Yağlı, çok diskli

• Şanzıman sistemi
Sıralı, 4 vites

ŞASİ
• Şasi
Profil

• Ön süspansiyon
Teleskobik çatal

• Arka süspansiyon
Salıncak

• Ön fren
Kampana

• Arka fren
Kampana

• Ön lastik
İç Lastikli 2.50-18

• Arka lastik
İç Lastikli 2.75-18

BOYUTLAR
• Tekerlekler arası mesafe
1230 mm

• Toplam uzunluk
2000 mm

• Toplam genişlik
760 mm

• Toplam yükseklik
1040 mm

• Sele Yüksekliği
760 mm

• Maksimum Yük Kapasitesi
150 kg (Yük=Sürücü / Bagaj Yükünün Top. Ağ.)

• Ağırlık ( Yakıt Dolu )
97 kg

• Yakıt kapasitesi
10.0 litre

--------------------------------------------------------------------------------
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke resimde olsa ,yalnız ramzey se uzak durmak lazım.today al bence en iyisi o ayağını yerden kesmek için bir numara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst