- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 941
abi o kadar da yazmıştım kablosuz bir koptu gitti yazdıklarım yazık oldu.ANIL kardeşim servisler böyle işte hep ben neden bunlara ateş püskürüyorum sebebi bu.edebsiz insanlar bunlar takozların tanesi 5 lira haberin olsun.3000 de debrijay değiştirdi ise motora piston sekman da atsalarmış ya ? hayret bişey ya.dolandırıcılık resmen. kardeşim bandırmaya gelcek olursan ben sana ayarlarım yanlız haber ver önceden.peki eski balataları verdiler mi sana baktın mı aşınmış mı gerçekten yoksa ellerinde onların dolu aşınmış balata vardır sana onu da verebilirler yani.benim korkum balataları acaba doğru mu dizdiler iyice sıktılar mı ? ali abi lastiklerin hayırlı olsun diyelim. ihsan abi sen fena hırs yaptın yanlız gördün harley sürüsünü için gitti tabi dimi. har har eksoz sesleri farlar çantalar kaçarmı senden. abi ön camı sor bakalım kaça yaparlar.şimdi abi bu tiger 250 lerin sanki ön amörtisörü uzun eğer u uyarsa şahane olur bide tek silindirli o motor deli gibi gidiyor abi ben denemiştim bizim motorlar yetişemez aslında harley işine en yatkın motor bence o. birde zealsun gy 200 zongshen 200 motorlarının ön takım uyar diye düşünüyorum. ama uzatınca ön tekeri inceltmelisin abi. sonra aklıma gelly 150 yada http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...motosiklet-chopper-modifiye-direksiyon/detay/ bu direksiyon diyorum.
