çömez
Herkese Merhaba,
Adım Zafer,
Baştan beri bu başlık altında yazılanları okuyorum henüz yarısına gelebildim...
Sonuna kadar okumaya ve paylaştığınız değerli bilgileri özümsemeye
çalışacağım çünkü bende 4 gün önce motorum qm250 için ödememi yaptım ve
tüm işlemlerinin 10 gün içerisinde bitip elime geçmesini sabırsızlıkla bekliyorum :queen:
Motorum şu anda Ankara Sincan da Kral motorda Ömer ustanın ellerinde...
fabrikadan gelecek sis farları, yan çanta gibi bir kaç küçük parçayı ve ruhsat
içinde uygunluk belgesimi ne varmış onu bekliyoruz :silent:
kışın çok çetin hava şartları olmadığı sürece motorumu kullanmayı düşünüyorum
bunun için uygun giyim... ve motor için gerekli ayarlamarı yapmak gerek elbette
motorum gelene kadar bunlarla ilgili araştırmalar yapıyorum... Birkaç güne
kalmazda bir alışverişe çıkacağız artık... Mont, kask vs... Bunlarla ilgili çok şey
okudum ve halen okuyorumda ama giyim yada yeni qm250 motorumla ilgili
bir öğüt yada tavsiyeniz olursa da bunları ilgiyle takip edeceğim...
Saygılar...