İzmirden selamlar; ismim İhsan 42 yaşındayım,çocukluğumdan bu yana bisikletden başka birşeye binmedim (iki tekerlek olarak) hep hayal ettim bir motosikletim olsun shapper tarzı yurdumu gezeyim şehrimi ve köylerini gezeyim yazları deniz kıyısı kışları dere kenarı der dururdum hep.Çok şükür Allah nasip etti bir shapper tarzı motora sahip oldum,henüz mağazadan teslim almadım nisan ayında teslim almayı düşünüyorum.Ramzey 250 QM kırmızı renk aldım.Sürat yapmayı agrasif kullanmayı hiç sevmem,hız yapmayı yarış pistlerinde severim. Formula-1 hayranıyım futbolu sevmem (milli maçlar hariç) Statik ve Dinamik ölçekli ahşap model gemiler ypıyrum ve bu hobi sanatını profesyonel olarak 5 yıldır yapıyorum.Artık 2011 yazında sırtıma model teknemi yükleyip motosikletime atlayıp o sahil bu sahil gezeceğim

Bunun dışında İzmir'de işini bilen hakkını veren Ramzey 250 QM servisi varmıdır?