Ramzey 250 cc chopper

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar yaza ya Honda CBF150 yada Yamaha YBR125 almayı düşünüyorum ve kesin bişey alacam.Fakat demin ramzeyin sitesine girdim ve chopper modeline şöyle bir baktım hoşuma gitmedi diyemem hem 250 cc,beygiride iyi bi bakın isterseniz.Arkadaşlar aranızda bu motora sahip olan birisi varsa beni biraz bilgilendirirmisiniz?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Hayalimdeki motor zaten şöyle 600cc-1000cc arası bir chopper.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Arkadaşlar yaza ya Honda CBF150 yada Yamaha YBR125 almayı düşünüyorum ve kesin bişey alacam.Fakat demin ramzeyin sitesine girdim ve chopper modeline şöyle bir baktım hoşuma gitmedi diyemem hem 250 cc,beygiride iyi bi bakın isterseniz.Arkadaşlar aranızda bu motora sahip olan birisi varsa beni biraz bilgilendirirmisiniz?

almak istediğin motorlar chopper değil? beğendiğin chopper? ramzey i tavsiye etmem. sadece makyaj bence
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Evet almak istediğim motorlar chopper değil çünkü chopperlar biliyorsun pahalı bnmde bütçem sınırlı o yüzden onları alabilmem lazım çünk marka motorlar.Ramzeyin chopperı ucuz diye fakat haklısın sonuçta Ramzeyin markası belli çinli gibi bişey.Fakat hoşuma gitti.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bence kanuni var, motorumu seviyorum tabiki maddi zorluklar yüzünden çine tenezzül ettim ama şimdi uzun yola çıkmadan bikaç defa düşünürüm, çinli tavsiye etmiyorum, biraz daha ekle 2.el japon al bence
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Ekleyebilsem alacam ama öğrencilik işte.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşım, Ramzey QM250 chopper ile ilgili zaten bir başlık açılmış bu bölümde (2006 yılından beri bu konu orada devam ediyor) Şu an 5. sayfada. Oraya bakarsan bu motor hakkında sanırım yeterince bilgi sahibi olursun.

Kendi sınıfında güzel bir motor. Ben 13.500 km ve 3 yıl kullandım. Bu motoru kullanmayanların söyledikleri seni yanıltmasın. Japonları ayrı tutarsak, bence bu sınıfta Ramzeyden iyi tek motor Hyosung GV 250. O da zeten Kore malı. Selamlar.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
4 senedir bende 16500 km ilk sahibiyim hiçbir sorunla karşılaşmadım uzun yola gitmez dediler antalya ya gidip geldim titreşim haricinde hiçbir sorunu yok onuda motor bağlantı noktalarına daha sağlam saplama koyarak önleyebilirsin açıkçası memnunum tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
salcano al derım 250 lık makyajı tipi felan bındım kullandım oturuşu vıtes geçişi guzeldır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst