Ramazan Erzaklarını Dağıttık, Hekese Teşekkürler

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
:bestmt: mopedsmile: :grouphuuug: :mtnet3 :::mtnet4 bu forum sevilmezmi ya dayanışmaya bak katılan herkese +katılamayıp gönülden destek veren arkadaşlara çok teşekkür ederim :cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
KATILACAKLAR
1-Aleste
2-Trenox
3-Eyong
4-federal
5-e_erdun
6-jameika-34
7-JINLUN
8-cathedral
9-deamon
10-freeozkan
11-motoman
12-tar-kan
13-hb_erdun
14-ilnapoli
15-cenkmenderes
16-rüzgarsevdalısı



Nakit yardımı yapacaklar
1- BBRR
2-fedos
3-gelisim
4-muvattali
5-Skullhunter
6-HEKTOR

7-kadir088

8-kaldera
9-powerbyaydin


yeşiller nakti yardımda bulunmuşlardır

nakti yardım için banka hesap no
garanti bankası
masko şubesi(224)
6688128(YTL)
Olcay Avşar
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya zaten foto yardım yaparken değil buluşmada alışverişte ve giderken çekilmeli yardım anında çekilmesi bencede hoş kaçmaz
KATILACAKLAR
1-Aleste
2-Trenox
3-Eyong
4-federal
5-e_erdun
6-jameika-34
7-JINLUN
8-cathedral
9-deamon
10-freeozkan
11-motoman
12-tar-kan
13-hb_erdun
14-ilnapoli
15-cenkmenderes
16-rüzgarsevdalısı
17-holy_diver



Nakit yardımı yapacaklar
1- BBRR
2-fedos
3-gelisim
4-muvattali
5-Skullhunter
6-HEKTOR

7-kadir088

8-kaldera
9-powerbyaydin


yeşiller nakti yardımda bulunmuşlardır

nakti yardım için banka hesap no
garanti bankası
masko şubesi(224)
6688128(YTL)
Olcay Avşar
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
ya bide benim bilgsayar arızalıydı takip edemedim formu son karar nedir ben gelememe ihtimaline karşı havaleyi yapıyorum
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam Arkadaşlar biraz geç oldu yeni okudum burayı Bende şimdi Yardim için bir miktar para yatırıcam yoksa eldenmi veriim biri bir akıl veirise sevinirim.

bu arada bende gelmek istiyorum motorcu arkadaşlarla beraber olmak veya bu sitede olmak çok güzel benide aranıza alırmısnız.

Kazasız günler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki okanogur kardeşim istanbuldaysan gel buyur hemde tanışmış oluruz.başımızın üstünde yerin var :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abilerim ablalarım elden bişey gelse bende varım diycem ama benim durumumda içler acısı...borç-harç...kira 300 motor taksidi 220...maaş700..allah bana akıl fikir versin...allah yardımlarınızı kabul etsin...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
mete_han duaların bile yeter...
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
hesaba havale yaptım arkadaşlar. umarım bir işim cıkmazda sizinle buluşabilirim.

benim ismimide yazabilirsiniz. :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
KATILACAKLAR
1-Aleste
2-Trenox
3-Eyong
4-federal
5-e_erdun
6-jameika-34
7-JINLUN
8-cathedral
9-deamon
10-freeozkan
11-motoman
12-tar-kan
13-hb_erdun
14-ilnapoli
15-cenkmenderes
16-rüzgarsevdalısı
17-holy_diver



Nakit yardımı yapacaklar
1- BBRR
2-fedos
3-gelisim
4-muvattali
5-Skullhunter
6-HEKTOR

7-kadir088

8-kaldera
9-powerbyaydin
10-okanogur


yeşiller nakti yardımda bulunmuşlardır

nakti yardım için banka hesap no
garanti bankası
masko şubesi(224)
6688128(YTL)
Olcay Avşar
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Eyong, kardeşim. bir dersimin projesi nedeniyle hafta sonu sabah 10'dan akşam 5'e kadar okulda CATIA eğitimine katılmak zorundayım. malesef bu haberi bugün aldım. yarın sizlerle birlikte olamayacağım için gerçekten üzgünüm. hemen EFT yapmak için bilgisayar lab'ına gidip söylediğin hesaba EFT gerçekleştirdim fakat EFT'nin belli bir saati olduğu için talimat vermeme rağmen para hesabına ancak pazartesi günü geçecekmiş. o yüzden yarın benim için de paket alıp verirseniz memnun olurum, para ancak pazartesi günü elinde olacak..
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Pazar Saat: 11.30 da Kozyatagi Carefour da..

Yerini bilmeyen var mi? Yoktur heralde....

Herkes yanina bozuk 1 milyon getirsin yoksa paketlerinizi kucaaanizda tasirsiniz :queen: cunku artik carefourlarda Alisveris sepeti icin 1YTL rehin birakiyosunuz :cherry: Bakin ciddi konu orda cok lazim olcak....
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
alestevardiya, ciddi misin be? Bu arada carrefour la görüştün mü ?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
KATILACAKLAR
1-Aleste
2-Trenox
3-Eyong
4-federal
5-e_erdun
6-jameika-34
7-JINLUN
8-cathedral
9-deamon
10-freeozkan
11-motoman
12-tar-kan
13-hb_erdun
14-
15-cenkmenderes
16-rüzgarsevdalısı
17-holy_diver



Nakit yardımı yapacaklar
1- BBRR
2-fedos
3-gelisim
4-muvattali
5-Skullhunter
6-HEKTOR

7-kadir088

8-kaldera
9-powerbyaydin
10-ilnapoli
11-okanogur


yeşiller nakti yardımda bulunmuşlardır

nakti yardım için banka hesap no
garanti bankası
masko şubesi(224)
6688128(YTL)
Olcay Avşar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aleste bizde 1 lira bulamazsak motorlarlan girip alışveriş yaparız ya :queen: :thumleft:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Alisveris sepeti icin 1YTL rehin birakiyosunuz
demekki alışveriş Carefour dan yapmamak lazım müşterisine potansiyel hırsız muamelesi yapan yerde ne işiniz olur koca istanbulda yokmu başka yer :farao:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
almanyadaki aldi market sistemini getirmişler demek ki sepet toplayan elemana para vermek yerine bu işi müşteriyi zorunlu bırakarak yapmak ve eleman eksiltmek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BBRR kardeşim carefour bize böyle yaparsa 1 ytl veririz onlara dışarı çıktıktan sonrada sepetlerini dışarıda hurdacıya kg hesabı satarız :queen:
benim bildiğim hantal poşetleri ücretle veriyorlardı galiba uzun zamandır oradan alışveriş yapmadım ama belki alestenin dediği doğrudur adamlar nelerden para kazancaklarını çok iyi hesaplamışlar çoğu kimse 1 ytl için sepeti geri götürmeye üşenir onlarda 1 ytl gümüşletip boyunlarına asarlar herhalde
ama biz toplu alışveriş yapacağımız için bizim aldığımız erzakları arabaya topluca götürürler herhalde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst