- Katılım
- 7 Tem 2013
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Bir hafta önce Honda CB125 E ile Trabzon'dan Erzurum'a geldim. Yani deniz seviyesinden 1900m'ye çıktım. Yol 300 km idi ve 5 saat sürdü. Erzurum'a geldikten sonra motora bir haller oldu. Düz yolda 100'e rahatlıkla çıkabildiğim motosiklet 80'i geçemez oldu ki Erzurum'un yolları da oldukça düz. Havasına alışamadı diye düşündüm ama bir hafta geçmesine rağmen aynı... Ayrıca 80'e çıktığında da motor sanki takılıyor gibi. Acaba sorun nedir? Gelmeden önce bakımını da yeni yaptırdım. Hava filtresini ve yağını değiştirmiştim. Yardımcı olursanız sevinirim.