- Katılım
- 4 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,342
arkadasim benim ilk motorum aprilia af1 125 cc idi.onunla cok sey ogrendim hemen buyuk bi motora binmeni pek tavsiye etmem.dediim gibi ilk motorum 125 cc idi daha sonra yamaha fzr 1000cc aldim ancak oda cok buyuktu ve malum yakit problemi zaten o hizi yapicak yer de yok burda,o yuzden simdi yamaha r6 aldim cok memnunum her yondenancak beni dinlersen 250 cc bi yamaha fzr al derim hem fiyat bakimindan uygundur hemde malum YAMAHA...125 cc ile arasinda bi fiyat farki yoktur zaten 125cc iki ay sonra sana istediin performansi saglamayabilir.