Racing Motosikletlerle İlgili sorum war beyler.

Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
arkadasim benim ilk motorum aprilia af1 125 cc idi.onunla cok sey ogrendim hemen buyuk bi motora binmeni pek tavsiye etmem.dediim gibi ilk motorum 125 cc idi daha sonra yamaha fzr 1000cc aldim ancak oda cok buyuktu ve malum yakit problemi zaten o hizi yapicak yer de yok burda,o yuzden simdi yamaha r6 aldim cok memnunum her yondenancak beni dinlersen 250 cc bi yamaha fzr al derim hem fiyat bakimindan uygundur hemde malum YAMAHA...125 cc ile arasinda bi fiyat farki yoktur zaten 125cc iki ay sonra sana istediin performansi saglamayabilir.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Hosgeldin.
Bununla baslamani tavsiye ederim.

tzr50blue1dz9.jpg


Harika bir makina.:cat:

YAMAHA TZR 50 degil mi bu makine?

50cc :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
4
Öncelikle Yaşım 17 Boyum 1.75 Kilom 65 İstanbulda oturuyorum.Ögrenciyim..Forumu internette gezerken hoşuma gitti ve sizinle tanışmak ve bilgi almak istedim.Racing motosikletlere büyük oranda ilgim war neyle başlim nasıl edim hiç bilmiyorum ..Honda cbr 1000 rr sahibi olmak istiyorum ama hiçbir motosiklet konusunda deneyimim yok :( Tavsiyelerinizi bekliyorum.

merhaba öncelikle sen le dugularımız aynı fakat yaşlarımız farklı olduğu için sana tavsiye etmeyeceğim o mebale giremem sadece kendimi anlatacağım :)
bende senın gibiydim 1000 rr istedim hayatım da hiç motorum olmadı sadece 2008 activa kullandım biraz ve ilk motorum honda 1000rr oldu .
sen beni anladığını düşünüyorum :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
merhaba öncelikle sen le dugularımız aynı fakat yaşlarımız farklı olduğu için sana tavsiye etmeyeceğim o mebale giremem sadece kendimi anlatacağım :)
bende senın gibiydim 1000 rr istedim hayatım da hiç motorum olmadı sadece 2008 activa kullandım biraz ve ilk motorum honda 1000rr oldu .
sen beni anladığını düşünüyorum :)

Tarihi kontrol etmeyi deneseniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst