Motor yağsız kullanılmıştır veya üretim hatası vardır. 5000km'deki motor kolay kolay yağ yakmaz. Silindir kapağında ve pistonun üzerinde kurum olması normal ama 4-5mm ele gelecek kalınlıkta olmamalı kazırsan zımparalarsan altta metal görünecek şekilde ince kurumlanmalı. Yağ pompası zincirinin aşırı bol olması da normal değil ya eskimiştir ya da o da üretim hatalıdır. Motorda başka bi sorun yoksa 100 liraya bi tane Zongshen Cg200 65.5mm silindir takımı alın keyfinize bakın.5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi
Ben de parça artırmıyorum acaba kötü ustamıyım :cherry:ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta