Racer 200 Motor Yarma.motor yenileme FULL RESİMLİ

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
devamıda gelecek sırada REGAL RAPTOR DD 250 var :)
işlem bitti fakat bu gece geç oldu artık :)
kısmetse yarın artık...

Teşekkürler :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum o rulmanlar sayesınde dişliler bir birlerine TEĞET yani mm mesafede diziliyor bu şekilde vites geçişleri rahat ve sorunsuz oluyor,
rulman dağılmış olunca dişliler bir biri üzerine sürtmeye başlıyor vites geçişleri zorlaşıp kemikleşiyor,

o sebepten korkulacak durumdur aslında,
tek rulman sorun oldugu anda tamır edılmelı aksı taktırde vites dişlileri ve belkide zorlamadan dolayı hilalleride değiştirmeye mecbur bırakabilir...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bak regal işini bitirdim :)

biraz zahmetli oldu ama ve resimler biraz az :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116871-regal-raptor-dd-250-motor-yarma-motor-tamiri-full-resimli.html#post3044387
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kıng Reyiz konuyla alakasız ama bir cebefen olsa neler yapardın teknik veya aksesuar anlamında makinayı kişiselleştirmek adına...ama mekanik ağırlıklı ne yapardın mesela...örneğiln krank kolu bilyalarını değiştirirmiydin veya sübap sesi çözümün ne olurdu..yağ eksilmesini önlenek i.in ne yapardın kız gibi motor kullanmayıp sıkıştırararak sert kullanan ben için bir önerin varmı..dişliler için mesela kaçlık kullanırdın...lastik tercihin ne olurdu...beni hayallerine ortak et aga...
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi
Motor yağsız kullanılmıştır veya üretim hatası vardır. 5000km'deki motor kolay kolay yağ yakmaz. Silindir kapağında ve pistonun üzerinde kurum olması normal ama 4-5mm ele gelecek kalınlıkta olmamalı kazırsan zımparalarsan altta metal görünecek şekilde ince kurumlanmalı. Yağ pompası zincirinin aşırı bol olması da normal değil ya eskimiştir ya da o da üretim hatalıdır. Motorda başka bi sorun yoksa 100 liraya bi tane Zongshen Cg200 65.5mm silindir takımı alın keyfinize bakın.


ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta
Ben de parça artırmıyorum acaba kötü ustamıyım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst