R6 Yardımm..

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
12
İyi aksamlar arkadaslar..ben yeni kasa ikinciel r6 almak istiyorum..ama ne yapmam gerektigini bilmiyorum..bi kac ilan var baktıgım..biri istanbulda dieri manisada..istanbuldaki 9000kmde manisadaki 5000kmde.istanbuldaki 500ytl daha ucuza bırakıo son..manisadaki sedefli beyaz renk jant falan var hosuma gidio.ama motorun bi kazası varmı falan diyorum biraz cekimser konusuyo ben alıken yok diye aldım falan diyo.istanbuldakide saga dusmus bi kere.we egzosun tupumu neyi yokmus..cok kararsız kaldım..manisadaya gidip gelmem 500ytl hesabıma gore..istanbulda otuyorum ben..napmamı tawsiye edersiniz??cok kararsızım..saga dusmesi cokmu onemli?bi sorun olurmu?tupunun olmaması falan??siz ne dersiniz..yardım lutfenn...
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
istanbuldakine bak tanıdık ustan varsa ustana götür sağa düşmesi önemli degil önemli olan kazası varmı yokmu şasede darbe var mı hatta ilanın linki varsa koy bakıp sana fikilerini söyler bu konuda bilgisi olan
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Madem 18 bin lira verebilecek durumdasin, su arkadasla bir pazarlik yapmani tavsiye ederim.

Su arkadas

Motosiklet baya uzakta ama aramizada oradan arkadaslar var.
Sana yardimci olacaklardir.
Sanirim onun istedigi fiyatla senin verecegin fiyat arasinda bir rakama uzlasabilirsiniz.

Eger motosikletin yeni fotograflariysa oldukça temiz duruyor.




Bir baska tavsiyem daha var sana.

Kesinlikle orjinal motosiklet al.
Hiç bir yerine dokunulmamis olsun.
Ne yapacaksan kendin yap.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tanıdık bir usta yoksa, Yetkili servisede götürüp baktırabilirsin. Bu tür motosikletleri genelde servisinden başka yere götürmezler. Servistekilerin motosikleti tanıma ihtimalleride var.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
O rakamlara 600cc almak ne kadar mantıklı bilmem,bunun satışınıda düşün,bu fiyatlar yüksek bence....;)

Hı soruna gelelim,sağa düşmesi önemli değil,grenaj kırık bile olsa sorun değil,şasede çatalda bişey yoksa sorun yoktur...:)
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
12
**coq
cok saol tawsiye ettigin motor cok guzel ama ben bu renk istemıyorum..kırmızı beyaz istiyorum..yinede cok saol..



ayrıca sanırım grenaj kırıklmıs yenisi takılmıs..peki tup olmaması onemlimi??nası gorunuyo motor buarada ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst