- Katılım
- 9 Eyl 2008
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
İyi aksamlar arkadaslar..ben yeni kasa ikinciel r6 almak istiyorum..ama ne yapmam gerektigini bilmiyorum..bi kac ilan var baktıgım..biri istanbulda dieri manisada..istanbuldaki 9000kmde manisadaki 5000kmde.istanbuldaki 500ytl daha ucuza bırakıo son..manisadaki sedefli beyaz renk jant falan var hosuma gidio.ama motorun bi kazası varmı falan diyorum biraz cekimser konusuyo ben alıken yok diye aldım falan diyo.istanbuldakide saga dusmus bi kere.we egzosun tupumu neyi yokmus..cok kararsız kaldım..manisadaya gidip gelmem 500ytl hesabıma gore..istanbulda otuyorum ben..napmamı tawsiye edersiniz??cok kararsızım..saga dusmesi cokmu onemli?bi sorun olurmu?tupunun olmaması falan??siz ne dersiniz..yardım lutfenn...